Eigenschappen

Eigenschappen Keep Walking

Keep Walking is:

"Creatief-analytisch"
Renske van der Spek kan als geen ander diverse informatiebronnen aan elkaar knopen en er de juiste inzichten uithalen. Renske is dan ook ontzettend analytisch, maar wees niet bang: ze is zeker geen gortdroog persoon. Renske gebruikt haar analytische talent op een creatieve manier en zorgt er altijd voor dat haar analyses op een aansprekende manier worden gepresenteerd. Renske werkt grondig en gedegen en haat het om kort door de bocht te zijn. Onnodige omwegen worden uiteraard wel vermeden…
Enorm doelgroepgericht
Renske is oprecht geinteresseerd in de behoeftes van consumenten en vraagt door totdat ze werkelijk begrijpt wat er bij hen leeft. Dat is de enige manier om ervoor te zorgen dat jouw product of merk succesvol blijft. Ook in de manier waarop ze haar adviezen aan jou presenteert, laat zien dat ze altijd doelgroepgericht denkt: geen ellenlange verhalen, maar alleen de belangrijkste hoofdpunten op een visuele manier gepresenteerd.
All-round
Renske heeft zowel bij een grote multinational als bij een kleiner bedrijf gewerkt. Ze heeft banen in category management (handelsmarketing) en binnen consumentenmarketing ingevuld. Door deze brede ervaring weet ze wat de “business” belangrijk vindt, maar verliest ze ook de strategie niet uit het oog. Door haar analytische talent kan Renske in allerlei sectoren werken: ze leert snel en zal als ze dingen niet begrijpt, de juiste vragen stellen om het te verhelderen.
Objectief en eerlijk
Renske durft te zeggen waar het op staat, Hierdoor weet je altijd wat je aan haar hebt. Het zit in haar natuur om zaken kritisch te bekijken en door te vragen om alles scherp te krijgen. Niet om te zeuren of om moeilijk te doen, maar uiteindelijk alleen maar om ervoor te zorgen dat uw product, merk of dienst de juiste aansluiting vindt bij uw klanten.
Vernieuwend
Renske is letterlijk en figuurlijk beweeglijk: ze is ondernemend, betrokken en energiek. Ze kan er niks aan doen, maar ze heeft een sterke drang tot het zoeken naar vernieuwing en vooruitgang, teveel routine is niks voor haar. Daardoor zal ze altijd proberen het net weer even iets anders te bekijken of te doen dan anders. Het mag dan geen verrassing zijn dat innovatie- en merkontwikkelingsprojecten haar passie zijn.