Homepage English



How can I increase the profitability of my market research (budgets)?


Spend your money wisely and ask Keep Walking to recycle existing marketing and consumer information into inspiring and useful insights!

Durability
<h5><strong>Durability</strong></h5>

Want to use your market research (budget) in a more durable way, but you don't know how to exactly do this?

Read more

Consumer insight consultancy
<h5><strong>Consumer insight consultancy</strong></h5>

Interested in the other services of Keep Walking to better understand your target group? Or searching for a consumer insight professional?

Contact Keep Walking
  • Renske heeft aan ons een prima bijdrage geleverd om de key customer messages naar klanten samen te vangen in een goed presenteerbaar deck van slides. Zowel over de content als over presenteerbaarheid zijn we zeer te spreken. In de samenwerking viel verder op: eigen initiatief, eigen mening, afspraak is afspraak.

  • Renske heeft laten zien een onafhankelijke, objectieve visie te hebben die ze op een heldere manier weet over te brengen. Ze is analytisch, scherp en stopt niet voordat ze het issue volledig heeft doorgrond. Ze zet een hoge standaard voor haar werk en is zeer zelfstandig. 

  • I've enjoyed very much working with Renske: very clear indications of needs, straightforward feedback and actions for the project. And last but not least, always a bit of fun. I would definitely recommend Renske as a business partner.

  • Renske heeft bijzonder goed werk geleverd op onze school door het geven van nieuwe inzichten in wat ouders werkelijk van ons vragen. Haar kennis en ervaringen vanuit het bedrijfsleven rondom kwalitatief onderzoek heeft zij weten te vertalen naar een werkbaar concept voor het onderwijs. Haar heldere manier van presenteren en het vertalen van data naar begrijpelijke taal heeft ons enorm geholpen in het aansluiten bij wat ouders echt willen.

    Theo Douma, directeur @ Basisschool De Ark
  • During her time working for me Renske managed projects ably and with a passionate interest in the brands, and in learning how to be a high performing Insight Manager. She showed a flair for projects requiring rewinds and found clear ways to present learning. For large scale innovation projects she persisted in getting to the truth and the best results, making her a highly sought after member of any team.

    Laura Parker, Head of Global Category Growth Insights @ SABMiller
  • Ik heb Renske leren kennen als een intelligente dame die in staat is in korte tijd bergen werk te verzetten. Door haar sterke analysekracht en pragmatiek kan zij makkelijk verschillende data combineren en deze verwerken tot actionable plannen & adviezen. Omdat ze zowel zeer scherp is en tegelijkertijd goed realiseert wie haar publiek is, was het een groot plezier om met haar te werken en kon ik 'blind' vertrouwen op haar adviezen. Daarnaast is Renske een loyale en fijne persoon; ik kan haar van harte aanbevelen.

  • I was immediately impressed by her enthusiasm, energy, team spirit and her passion to do the right thing. Virtually as soon as I started in my new role, she presented a case for why something on a brand should be done differently to how Marketing had agreed it, based on the research learnings she had; she was right, and she also had the right approach, coming directly to me, and with a clear summary and plan of action.

  • Renske is a person who brings passion and team spirit to the table while she’s on the other hand not afraid to challenge current status quo and to propose new approaches and solutions in which she always got the consumer and her needs top of mind.