.

Keep Walking voor nieuwe ideeën

“Ik heb iemand nodig die de stem van de consument vertegenwoordigd bij de ontwikkeling van mijn innovatie, merk of communicatie.”

Keep Walking heeft op het Europese innovatiecentrum voor Unilever gewerkt en is als Consumer Market Insight manager nauw betrokken geweest bij diverse innovatieprojecten. Keep Walking vertegenwoordigde letterlijk de stem van de consument bij alle fases van de innovatiefunnel en bij de ontwikkeling van:
Ideeën
Vragen waarbij Keep Walking kan helpen, zijn bijvoorbeeld: Hoe kom je van consumenteninzichten tot nieuwe ideeën? Welke ideeën slaan wel of niet aan bij jouw consument? Hoe kunnen wij consumenten gebruiken bij de ontwikkeling van nieuwe ideeën?
Concepten
Schrijf samen met Keep Walking concepten op basis van consumer insights en onderzoek vervolgens of ze aansluiten bij de behoeftes van consumenten.
Communicatie
Keep Walking brengt jouw doelgroep tot leven en maakt het gemakkelijker om creatieve bureaus met de juiste briefing en doelgroep in het hoofd aan de slag te laten gaan.
Nieuwe producten
Keep Walking zorgt ervoor dat je op een consumentgerichte manier innoveert. Door precies te weten wat jouw doelgroep wil, kan jouw R&D-afdeling aan de slag om op de juiste wijze van concept naar een fysiek product te gaan. Ook kan Keep Walking concept-producttesten voor je opzetten en begeleiden zodat je precies weet hoe consumenten jouw uiteindelijke product in hun thuisomgeving ervaren.
Verpakkingen
Een verpakking vertelt vaak meer dan je denkt. Niet alleen is het belangrijk dat de verpakking het juiste verhaal vertelt aan de consument, maar ook moet de verpakking opvallen op de winkelvloer. Keep Walking maakt inzichtelijk wat belangrijk is voor zowel jouw shopper als consument (dit hoeven niet altijd dezelfde personen te zijn!).
Merken
Merken moeten je op verschillende niveaus raken: niet alleen op functioneel niveau (producteigenschappen), maar ook op gevoelsmatig niveau (past het bij de belevingswereld van jouw doelgroep). Keep Walking zorgt ervoor dat jouw merkpositionering aansluit bij jouw consument waardoor je hen zowel op rationeel als op emotioneel niveau raakt!

Wandelen stimuleert de linker- en rechterhersenhelft waardoor uw denken (links) meer in balans komt met uw creatieve vermogen (rechts). U haalt letterlijk en figuurlijk even een frisse neus. Keep Walking!