“Voordat ik weer een nieuw marktonderzoek opzet, wil ik eerst een beter overzicht van wat we al weten en wat nog niet. Alleen, waar haal ik de tijd vandaan?”
Keep Walking kan je hiermee helpen. Of het nu om data gaat die over jouw doelgroep, product, merk of dienst gaat,
Keep Walking combineert alle soorten marketinginformatie, kijkt er met verschillende brillen naar en doet er vervolgens écht iets mee.
Keep Walking heeft ervaring met diverse typen kwalitatieve en kwantitatieve marketinginformatie (klik hier voor meer informatie) en kan ze moeiteloos combineren om tot nieuwe inzichten te komen.
Keep Walking zal altijd aansprekende manieren bedenken om de nieuwe inzichten te presenteren, passend bij jouw behoeften.
Denk bijvoorbeeld aan sterk visuele presentaties met infographics, filmpjes en consumentenquotes. Keep Walking vertaalt bovendien alle informatie door naar concrete, praktijkgerichte aanbevelingen.
Door te wandelen neem je even afstand van de dagelijkse beslommeringen zodat je ruimte in je hoofd krijgt om alle rond fladderende gedachten en informatie op een rijtje te zetten. Wandelen helpt je om alles scherper te zien. Keep Walking!