Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula, malesuada ultricies.
15 januari 2008
Unilever
Doorvertaling shopperstudie naar nieuwe schapvisie voor soepen; uitwerking promotie- en assortimentsstrategie voor soepen
Fruit d’Or
14 november 2012
Unilever
informatie-recycling om tot "root strengths" van merk te komen; Needscope-positioneringsworkshop geleid voor de Franse margarinemerken; marktonderzoekslead voor communicatie-ontwikkeling
Communicatie-ontwikkeling, Informatie-recycling, Marketingstrategie, Merkpositionering, Workshop
6 februari 2013
Unilever
marktonderzoeksprojectleider bij communicatie-ontwikkeling; opzetten consumer connect programma
Lipton
14 juli 2014
Unilever
Europese categorie-review voor thee (combinatie van diverse databronnen)
14 juli 2013
Unilever
marktonderzoeksprojectleider bij herlancering Lätta in Nederland; advies bij concept- en communicatie-ontwikkeling Lätta Lekker & Luchtig; informatie-recycling om historie Lätta in Nederland in kaart te brengen
Communicatie-ontwikkeling, Consumer Insights, Informatie-recycling, Innovatie, Marketingstrategie, Merkpositionering
1 juli 2014
Unilever
informatie recycling ter inspiratie van marketeers; marktonderzoek bij diverse relaunches
26 september 2014
CBS De Ark, Barendrecht
onderzoek gedaan naar behoeftes ouders en imago De Ark; facilitatie van workshop met leerkrachtenteam
Planta Fin
14 november 2012
Unilever
Marktonderzoeksprojectleider bij launch Planta Fin Tendre Mousse; advies bij communicatie- en conceptontwikkeling; leiden van positioneringsworkshop Franse margarinemerken; informatie recycling om historie merk in kaart te brengen
Communicatie-ontwikkeling, Consumer Insights, Informatie-recycling, Innovatie, Marketingstrategie, Merkpositionering, Workshop