1 november 2015
Johma
opzet brainstormsessie rondom communicatie-ontwikkeling
1 februari 2016
Knorr
informatie-recycling tbv strategie Knorr, marktonderzoek voor nieuwe Knorr-reclame, conceptontwikkeling voor Knorr sauzen in Duitsland, innovatie-onderzoek
Communicatie-ontwikkeling, Consumer Insights, Informatie-recycling, Innovatie, Marketingstrategie, Marktanalyse
14 oktober 2013
Unilever
Diverse strategische studies gecombineerd voor positioneringsadvies; consumer connect-programma opgezet om consument beter te begrijpen; portfolio-advies vloeibare margarines obv bestaand onderzoek; marktonderzoekslead bij communicatie-ontwikkeling
Communicatie-ontwikkeling, Consumer Insights, Informatie-recycling, Marketingstrategie, Merkpositionering
24 februari 2012
Unilever
Onderzoeksprojectleider in mondiaal communicatie-ontwikkelingstraject
Fruit d’Or
14 november 2012
Unilever
informatie-recycling om tot "root strengths" van merk te komen; Needscope-positioneringsworkshop geleid voor de Franse margarinemerken; marktonderzoekslead voor communicatie-ontwikkeling
Communicatie-ontwikkeling, Informatie-recycling, Marketingstrategie, Merkpositionering, Workshop
6 februari 2013
Unilever
marktonderzoeksprojectleider bij communicatie-ontwikkeling; opzetten consumer connect programma
14 juli 2013
Unilever
marktonderzoeksprojectleider bij herlancering Lätta in Nederland; advies bij concept- en communicatie-ontwikkeling Lätta Lekker & Luchtig; informatie-recycling om historie Lätta in Nederland in kaart te brengen
Communicatie-ontwikkeling, Consumer Insights, Informatie-recycling, Innovatie, Marketingstrategie, Merkpositionering
Planta Fin
14 november 2012
Unilever
Marktonderzoeksprojectleider bij launch Planta Fin Tendre Mousse; advies bij communicatie- en conceptontwikkeling; leiden van positioneringsworkshop Franse margarinemerken; informatie recycling om historie merk in kaart te brengen
Communicatie-ontwikkeling, Consumer Insights, Informatie-recycling, Innovatie, Marketingstrategie, Merkpositionering, Workshop