20 januari 2015
Harvest House
Marketing-informatierecycling & idee-generatie: uit bestaande rapporten nieuwe inzichten halen en doorvertalen naar concrete ideeën.
1 februari 2016
Knorr
informatie-recycling tbv strategie Knorr, marktonderzoek voor nieuwe Knorr-reclame, conceptontwikkeling voor Knorr sauzen in Duitsland, innovatie-onderzoek
Communicatie-ontwikkeling, Consumer Insights, Informatie-recycling, Innovatie, Marketingstrategie, Marktanalyse
10 december 2014
Gemeentemuseum Den Haag
facilitatie "spiegelsessie" conservatoren, PR & Educatie Gemeentemuseum om hen te leren meer vanuit de bezoekers van het museum te denken.
14 oktober 2013
Unilever
Diverse strategische studies gecombineerd voor positioneringsadvies; consumer connect-programma opgezet om consument beter te begrijpen; portfolio-advies vloeibare margarines obv bestaand onderzoek; marktonderzoekslead bij communicatie-ontwikkeling
Communicatie-ontwikkeling, Consumer Insights, Informatie-recycling, Marketingstrategie, Merkpositionering
6 februari 2013
Unilever
marktonderzoeksprojectleider bij communicatie-ontwikkeling; opzetten consumer connect programma
14 juli 2013
Unilever
marktonderzoeksprojectleider bij herlancering Lätta in Nederland; advies bij concept- en communicatie-ontwikkeling Lätta Lekker & Luchtig; informatie-recycling om historie Lätta in Nederland in kaart te brengen
Communicatie-ontwikkeling, Consumer Insights, Informatie-recycling, Innovatie, Marketingstrategie, Merkpositionering
26 september 2014
CBS De Ark, Barendrecht
onderzoek gedaan naar behoeftes ouders en imago De Ark; facilitatie van workshop met leerkrachtenteam
Planta Fin
14 november 2012
Unilever
Marktonderzoeksprojectleider bij launch Planta Fin Tendre Mousse; advies bij communicatie- en conceptontwikkeling; leiden van positioneringsworkshop Franse margarinemerken; informatie recycling om historie merk in kaart te brengen
Communicatie-ontwikkeling, Consumer Insights, Informatie-recycling, Innovatie, Marketingstrategie, Merkpositionering, Workshop