25 augustus 2016
Pfizer, Centrum
Informatie-recycling om vervolgens huidige positionering aan te scherpen en concepten te ontwikkelen.
Conceptontwikkeling, Informatie-recycling, Merkpositionering
14 oktober 2013
Unilever
Diverse strategische studies gecombineerd voor positioneringsadvies; consumer connect-programma opgezet om consument beter te begrijpen; portfolio-advies vloeibare margarines obv bestaand onderzoek; marktonderzoekslead bij communicatie-ontwikkeling
Communicatie-ontwikkeling, Consumer Insights, Informatie-recycling, Marketingstrategie, Merkpositionering
Fruit d’Or
14 november 2012
Unilever
informatie-recycling om tot "root strengths" van merk te komen; Needscope-positioneringsworkshop geleid voor de Franse margarinemerken; marktonderzoekslead voor communicatie-ontwikkeling
Communicatie-ontwikkeling, Informatie-recycling, Marketingstrategie, Merkpositionering, Workshop
14 juli 2013
Unilever
marktonderzoeksprojectleider bij herlancering Lätta in Nederland; advies bij concept- en communicatie-ontwikkeling Lätta Lekker & Luchtig; informatie-recycling om historie Lätta in Nederland in kaart te brengen
Communicatie-ontwikkeling, Consumer Insights, Informatie-recycling, Innovatie, Marketingstrategie, Merkpositionering
Planta Fin
14 november 2012
Unilever
Marktonderzoeksprojectleider bij launch Planta Fin Tendre Mousse; advies bij communicatie- en conceptontwikkeling; leiden van positioneringsworkshop Franse margarinemerken; informatie recycling om historie merk in kaart te brengen
Communicatie-ontwikkeling, Consumer Insights, Informatie-recycling, Innovatie, Marketingstrategie, Merkpositionering, Workshop