Alleen door jouw klant echt te begrijpen (zowel rationeel als gevoelsmatig), kun je jouw organisatie weer op een positieve manier in beweging krijgen.
Je begrijpt jouw klant of consument pas echt als je daadwerkelijk en letterlijk met hen in gesprek gaat. Niet één keer, maar structureel. En durf uit te zoomen door niet alleen te focussen op jouw product of dienst maar door ook de context te begrijpen!
Keep Walking wil consumenten echt begrijpen. Keep Walking gelooft dan ook dat een combinatie van kwantitatieve én kwalitatieve data ideaal is om tot echt rijke inzichten te komen.
Goede (klant)inzichten zijn zeer waardevol voor jouw organisatie en moeten ook op die manier behandeld worden. Prijs ze aan en verkoop ze alsof het je laatste innovatie is: doe dit pakkend, overtuigend en aansluitend bij je doelgroep. Kies voor één hoofdboodschap in plaats van alles gelijk te willen delen!
Goede adviezen zijn altijd doorvertaald naar de praktijk. Een goed advies kost het nodige denkwerk en daardoor wat meer tijd dan een simpele opsomming van wat feitjes.