Visie

Keep Walking gelooft dat organisaties bovenop een berg waardevolle consumenten- en marketinginformatie zitten en vindt het zonde om hier niets mee te doen.
Door bestaande informatie te combineren, kun je tot rijke nieuwe inzichten komen. Keep Walking gelooft niet in lijvige rapporten, maar bedenkt in plaats daarvan creatieve manieren om nieuwe inzichten te verkopen binnen organisaties. En dan niet alles tegelijk, maar beetje bij beetje. Goede communicatie heeft toch ook slechts één hoofdboodschap?

Klantbegrip is essentieel

Alleen door jouw klant echt te begrijpen (zowel rationeel als gevoelsmatig), kun je jouw organisatie weer op een positieve manier in beweging krijgen.

Echt in gesprek

Je begrijpt jouw klant of consument pas echt als je daadwerkelijk en letterlijk met hen in gesprek gaat. Niet één keer, maar structureel. En durf uit te zoomen door niet alleen te focussen op jouw product of dienst maar door ook de context te begrijpen!

Combineer!

Keep Walking wil consumenten echt begrijpen. Keep Walking gelooft dan ook dat een combinatie van kwantitatieve én kwalitatieve data ideaal is om tot echt rijke inzichten te komen.

Verkoop je inzichten!

Goede (klant)inzichten zijn zeer waardevol voor jouw organisatie en moeten ook op die manier behandeld worden. Prijs ze aan en verkoop ze alsof het je laatste innovatie is: doe dit pakkend, overtuigend en aansluitend bij je doelgroep. Kies voor één hoofdboodschap in plaats van alles gelijk te willen delen!

Altijd praktijkgericht

Goede adviezen zijn altijd doorvertaald naar de praktijk. Een goed advies kost het nodige denkwerk en daardoor wat meer tijd dan een simpele opsomming van wat feitjes.

Voor meer informatie

klik hier