Op de hoogte van laatste methodes door ervaring bij topwerkgever
Keep Walking heeft 11 jaar werkervaring in marketing en insights waarvan 7 jaar bij multinational en marketingvoorloper Unilever. Hierdoor heeft Keep Walking gewerkt met de laatste methodes op marketing- en insightgebied.
Strategisch én praktijkgericht
Keep Walking heeft zowel business-to-business als business-to-consumer gewerkt. Bovendien heeft zij niet alleen voor Unilever, maar ook in het MKB gewerkt. Hierdoor is Keep Walking breed inzetbaar en houdt zij altijd de praktijk in het achterhoofd zonder het grote plaatje en de lange termijn uit het oog te verliezen.
Groot netwerk
Keep Walking heeft een groot netwerk van marktonderzoeksbureaus en weet voor elk vraagstuk het juiste onderzoek op te zetten met het best passende bureau. Daarnaast weet Keep Walking vaak onverwachte linkjes te leggen tussen organisaties, informatie en personen waardoor je verrassend nieuwe inzichten krijgt.
Ervaring met diverse typen data
Keep Walking heeft ervaring met zowel kwalitatieve als kwantitatieve data en kan ze moeiteloos combineren:
Data van huishoudpanels: GfK
Kassascandata: AC Nielsen, IRI
Diverse strategische studies: Usage & Attitude, Market Brand Advisor, Triggers & Barriers
Merkpositionerings- en segmentatiemodellen: Needscope, Mentality
Diverse adhoc-onderzoeken voor concept, communicatie, verpakking en product
Keep Walking kijkt verder dan haar neus lang is en weet door de juiste foefjes nog veel bruikbare extra informatie te vinden op het internet.
Voor “harde number crunching”, het genereren van data of analyses in SPSS is Keep Walking overigens niet de meest aangewezen persoon.
"Creatief analytisch"
Keep Walking kan als geen ander diverse informatiebronnen aan elkaar knopen en er de juiste inzichten uithalen. Keep Walking is dan ook ontzettend analytisch, maar wees niet bang: ze is zeker geen gortdroog persoon. Keep Walking gebruikt haar analytische talent op een creatieve manier en zorgt er altijd voor dat haar analyses op een aansprekende manier worden gepresenteerd. Hiervoor werkt Keep Walking samen met cartoonists en andere “creatievelingen”.
Gedegen
Keep Walking werkt grondig en gedegen en haat het om kort door de bocht te zijn. Onnodige omwegen worden uiteraard wel vermeden…
Sterk doelgroepgericht
Door haar studie Bedrijfscommunicatie en haar ervaring als marketingcommunicatiemanager weet Keep Walking als geen ander hoe je een boodschap over de bühne moet krijgen. Combineer dit met haar ervaring als Insight manager bij Unilever en je weet zeker dat Keep Walking optimaal doelgroepgericht is! Dit zie je ook terug in de manier waarop ze haar adviezen aan jou presenteert: geen ellenlange verhalen, maar alleen de belangrijkste hoofdpunten op een creatieve manier gepresenteerd.