Werkervaring

Keep Walking is in 2014 opgericht door Renske van der Spek. Zij deed haar jarenlange ervaring op bij onder andere multinational en marketinggigant Unilever voor merken als Unox, Calvé, Becel en Blue Band.
Bovendien heeft zij een aantal jaar gewerkt in de vers-sector waardoor zij ook als geen ander weet hoe het er in de wat kleinere bedrijven aan toe gaat die met name business-to-business werken.

Insights liepen altijd als een rode draad door haar carriere.
Renske heeft zowel als categorymanager bij de grote supermarkten om tafel gezeten en zich verdiept in shoppermarketing alswel bij het Europese Innovatiecentrum van Unilever gewerkt als Consumer Market Insight manager. Hierbij gaf zij op basis van consumentenonderzoek advies aan marketingmanagers en -directeuren en begeleidde hen bij internationale innovatie- en merkpositioneringstrajecten.

Klik hier voor referenties. Voor meer informatie over het Curriculum Vitae van Keep Walking, klik hier.

Flexibel

Keep Walking is flexibel in te zetten: zij is zowel beschikbaar als interim Consumer Insight professional alswel als adviseur voor afgebakende marketing- en innovatieprojecten of als sparringpartner voor marketeers.