2015 is voor mij een heel bijzonder (en druk) jaar geweest: eind maart ben ik verhuisd naar een “grote-mensen-huis” met een tuin en afgelopen mei ben ik voor het eerst moeder geworden van en zoontje, Hesse. Na een heel fijn zwangerschapsverlof ben ik in september weer aan de slag gegaan voor Keep Walking. Ik kon meteen vol aan de bak… 🙂

De afgelopen 5 maanden ben ik als interim Consumer Market Insight manager werkzaam geweest bij  het Europese innovatiecentrum voor Knorr maaltijdoplossingen. Het is een leerzame en leuke tijd geweest waarin ik mooie recycle-opdrachten heb mogen doen als input voor de strategie van Knorr, onderzoeken rondom communicatie-ontwikkeling heb geleid, concepten heb ontwikkeld en nog weer meer heb geleerd over de nieuwste onderzoekmethodes van Unilever.

Daarnaast heb ik voor Johma een workshop opgezet waarbij nieuwe communicatie-ideeën zijn ontwikkeld en heb ik voor de Baking & Spreads Company van Unilever gewerkt aan de klantpresentatie voor de Europese strategie van de margarine-categorie.

Vanaf vandaag ga ik me onder andere bezig houden met de ontwikkeling van een platform waarmee ik het recyclen van informatie nog meer wil bevorderen. Ik zit vol ideeën die ik de komende tijd wil gaan uitwerken. Heel veel meer kan (en wil) ik er nog niet over vertellen… Houd mijn website of LinkedIn-profiel in de gaten voor meer informatie.